Cinta Sejati Seorang Ibu Dan Nasihat Terhadap Anak-anaknya

Segala Puji bagi Allah yang telah menciptakan sekelian makhluk, Maha Suci Allah daripada segala sifat kekurangan dan sifat makhluk. Maha Besar Allah yang telah memberikan kemenangan kepada Islam dan menjadikan Islam sebagai agama yang diredhai.Firman Allah S.W.T. yang bermaksud : Sesungguhnya agama (sistem hidup) yang diridhai disisi Allah ialah Islam.(Qs.Ali Imran:19).Sudah lama ana tak update blog ni dek kerana kesibukan dan masalah yang mengiringi ana.

Insya Allah, dengan izin-Nya akan ana kongsikan cerita dibawah dengan kalian, dan mudah-mudahan cerita ni, memberikan kita teladan dan semangat didalam hidup kita untuk terus memelihara dan memperjuangkan Islam.Baca Sepenuhnya..

Ekonomi Islam : Jenis Saham Menurut Pandangan Para Fuqaha

Saham ialah sejumlah unit pemilikan pelabur dalam syarikat perkongsian/awam, yang berbeza keadaannya dengan jumlah bahagian modal dalam syarikat individu. Ia juga bermaksud satu transkrip atau sijil yang diberikan kepada pelabur sebagi penyataan haknya yang sebenar dalam pemilikan modal syarikat. Baca Sepenuhnya...

Selasa, 9 Jun 2009

Ucapan Hari Lahir Buat Ukhti


Assalamualaikum w.b.t

Posting Kali ni agak ringkas sekadar ucapan buat insan tersayang yang kini sedang belajar di Pahang...Selamat Hari Lahir buat Ukhti Nor Aisyah, Semoga Allah memberkati kehidupan ukhti, dipanjangkan umur, dilimpahkan dengan rezki yang berkat..dan Semoga Ukhti berjaya dalam apa jua yang ukhti ceburi..

One response to “Ucapan Hari Lahir Buat Ukhti”

Unknown berkata...

Assalamualaikum...
thx ye syg..
semoga syg berjaya didunia n diakhirat.. semga berkekalan jodoh kite bsama...
Amiiien.. ^_^