Cinta Sejati Seorang Ibu Dan Nasihat Terhadap Anak-anaknya

Segala Puji bagi Allah yang telah menciptakan sekelian makhluk, Maha Suci Allah daripada segala sifat kekurangan dan sifat makhluk. Maha Besar Allah yang telah memberikan kemenangan kepada Islam dan menjadikan Islam sebagai agama yang diredhai.Firman Allah S.W.T. yang bermaksud : Sesungguhnya agama (sistem hidup) yang diridhai disisi Allah ialah Islam.(Qs.Ali Imran:19).Sudah lama ana tak update blog ni dek kerana kesibukan dan masalah yang mengiringi ana.

Insya Allah, dengan izin-Nya akan ana kongsikan cerita dibawah dengan kalian, dan mudah-mudahan cerita ni, memberikan kita teladan dan semangat didalam hidup kita untuk terus memelihara dan memperjuangkan Islam.Baca Sepenuhnya..

Ekonomi Islam : Jenis Saham Menurut Pandangan Para Fuqaha

Saham ialah sejumlah unit pemilikan pelabur dalam syarikat perkongsian/awam, yang berbeza keadaannya dengan jumlah bahagian modal dalam syarikat individu. Ia juga bermaksud satu transkrip atau sijil yang diberikan kepada pelabur sebagi penyataan haknya yang sebenar dalam pemilikan modal syarikat. Baca Sepenuhnya...

Sabtu, 12 September 2009

Aku Datang Kepada Mu....

Alhamdulillah..ku ucapkan ksyukuran kepada Allah s.w.t diatas pemberian nikmat yang paling besar Iman dan Islam..

Akhirnya tercapai jugak hajatku untuk menjadi tetamu-Nya di Kota Suci Mekah Al-Mukarramah dan Madinatul Munawarah pada bulan Ramadhan yang penuh mulia dan penuh keberkatan dan fadhilat, walaupun pada hari pertama tiba di Kota Suci telah diuji oleh-Nya..

Aku rasa bersyukur sangat diberi peluang oleh-Nya untuk datang menghadapnya dengan penuh rasa kehambaan..Rasa tenang dan aman berada disana,dua tanah haram yang mulia yang ada keberkatannya disana..

One response to “Aku Datang Kepada Mu....”